IT-Bilen

IT-Bilen holder til på Svebølle skole.
Vi har værksted og support-skranke, hvor skolens elever kan få hjælp til deres IT-udstyr.

Som elev på Svebølle Skole kan du få professionel IT support til læringsportaler, uni-login, dokumenter, software og generelle problemer som vedrører godkendte undervisningsformål.

IT-Bilen tilbyder også at lave hardware reparationer/skader - dette udføres dog for egen regning.

Hvad er IT-Bilen?

IT-Bilens mission er at servicere virksomheder, private, institutioner og skoler, hvor vi har ansvaret for den daglige IT-drift hos vores kunder. IT-Bilen er samtidig en IT-skole. Vi reparerer IT udstyr, underviser lærere og elever i brug af portaler, programmer og E-sport.

IT-Bilen Logo

På Svebølle skole har vi vores tech lab. Her kan skoler booke sig ind til en dag med virtual reality, robotter, 3D software, 3D print og Green Screen studie. Læs mere her

3D print og robotter science lab

IT-Bilens formål er at arbejde socialøkonomisk. Vi ansætter primært borgere med nedsat erhvervsevne, og det er IT-Bilens mål at løfte borgere med barriere tilbage til arbejdsmarkedet samt at give borgere med særlige behov en IT-uddannelse.

rsv logo

Du kan læse mere på vores hjemmeside www.it-bilen.dk